Θα χαρούμε πολύ να επικοινωνήσετε μαζί μας για οποιαδήποτε βοήθεια χρειαστείτε.
Τηλέφωνα εξυπηρέτησης πελατών 2118000494 και 2221023714.
Το τμήμα λειτουργεί:  Δευτέρα έως Παρασκευή από 9:00 – 16:00 και Σάββατο 9:00-14:00
Σε περίπτωση αγοράς θα ήταν καλό να γνωρίζετε τον κωδικό του προϊόντος ή ακόμα καλύτερα να έχετε ανοιχτή τη σελίδα στο προϊόν που επιθυμείτε ώστε να είναι πιο εύκολη η διαδικασία.
Αυτά που θα σας ζητηθούν είναι το ονοματεπώνυμο, τα στοιχεία της διεύθυνσης σας και ένα τηλέφωνο, κατά προτίμηση κινητό.
Επίσης μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας όλες τις ώρες στο email: info@topshoes.gr  και θα σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατόν.

Μπορείτε να ζητήσετε αλλαγή του προϊόντος ή των προϊόντων που παραλάβατε αφού επικοινωνήσετε μαζί μας, μέσω email στο info@topshoes.gr ή τηλεφωνικά στο 2118000494.
Η επιστροφή του προϊόντος ή της παραγγελίας πρέπει να γίνει εντός 15 ημερών από τη παραλαβή σας.
Η πρώτη σας αλλαγή είναι δωρεάν για προϊόντα αξίας άνω των 50,00€.
Χρέωση 2€ για αλλαγή σε προϊόντα αξίας έως 50,00
Αλλαγή σε προϊόντα με έκπτωση από 50% και άνω η χρέωση είναι 3,00€.
Οι επιστροφές των προϊόντων γίνονται μόνο με τις συνεργαζόμενες ταχυμεταφορικές (courier).
Δε γίνονται αλλαγές με τη διαδικασία χέρι-χέρι  καθώς είναι απαραίτητος ο ποιοτικός έλεγχος της επιστροφής σας.
Σε περίπτωση αλλαγής για δεύτερη φορά το κόστος μεταφορικών είναι 4,00€ 
Περισσότερα σχετικά με τις αλλαγές: https://www.topshoes.gr/return-policy/

Και βέβαια γίνεται. Θα πρέπει να επικοινωνήσετε, το συντομότερο, μαζί μας μέσω e-mail στο info@topshoes.gr ή τηλεφωνικά στο 2118000494 για να μας το γνωστοποιήσετε και να σας βοηθήσουμε σε ό,τι χρειαστεί.
Προσοχή: Στην υπαναχώρηση τα μεταφορικά της επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη και η αποστολή θα πρέπει να γίνει μόνο στην διεύθυνση που ορίζουμε σαν έδρα και όχι να γίνει παραλαβή από διαφορετικό σημείο.
Με αυτό τον τρόπο επιστρέφεται η καθαρή αξία του προϊόντος/ων που θα μας επιστρέψετε, εκτός των μεταφορικών ή της αντικαταβολής καθώς είναι υπηρεσίες οι οποίες αφορούν τρίτους.
-Εναλλακτικά η επιστροφή των προϊόντων μπορεί να γίνει με δική μας χρέωση αφού πρώτα σας ενημερώσουμε για τη διαδικασία.
Σε αυτή τη περίπτωση υπάρχει χρέωση 3,00€ για τα μεταφορικά τα οποία αφαιρούνται από την αξία του προϊόντος και όχι από το συνολικό ποσό που έχετε πληρώσει το οποίο ίσως περιλαμβάνει άλλες χρεώσεις, όπως αντικαταβολή.
Για παραγγελίες για τις οποίες έχει γίνει έκδοση τιμολογίου δεν δίνεται η δυνατότητα επιστροφής λόγω υπαναχώρησης.
Για προϊόντα που έχουν αγοραστεί από το φυσικό μας κατάστημα δεν υπάρχει δυνατότητα επιστροφής χρημάτων.
Περισσότερα μπορείτε να δείτε: https://www.topshoes.gr/return-policy/ δικαίωμα υπαναχώρησης.

Δωρεάν όλες οι αποστολές εντός Ελλάδος με αξία παραγγελίας άνω των 50,00€.
Δωρεάν κάθε αλλαγή που αφορά προϊόν άνω των 50,00€.

3,00€ μεταφορικά για παραγγελίες κάτω των 50,00€  με Courier.
2,00€ μεταφορικά για αποστολές κάτω των 50,00€ με Box Now.
2,50€ για πληρωμή με αντικαταβολή.
2,00€ σε περίπτωση αλλαγής προϊόντος με αξία έως 50,00€
4,00€ σε περίπτωση δεύτερης αλλαγής.
3,00€ σε περίπτωση υπαναχώρησης με δική μας χρέωση επιστροφής.

*Εξαιρούνται προϊόντα με έκπτωση ίση ή μεγαλύτερη του 50% όπου στην αλλαγή τους υπάρχει χρέωση 3,00€

Αναλυτικά εδώ: ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

  • Αντικαταβολή. Η πληρωμή με αντικαταβολή έχει επιπλέον χρέωση 2,50€.
  • Χρεωστική κάρτα. Η πληρωμή με χρεωστική κάρτα έχει αυτό το διάστημα έξτρα έκπτωση 5%.
  • Πιστωτική κάρτα. Η πληρωμή με πιστωτική κάρτα έχει και αυτή έξτρα 5% έκπτωση.
  • Τραπεζική κατάθεση. Δεν υπάρχουν χρεώσεις για κατάθεση μέσω ομώνυμης τράπεζας και έχετε επιπλέον 5% έκπτωση.
  • PayPal. Η πληρωμή με PayPal δεν έχει καμία χρέωση.

Όλα τα επώνυμα προϊόντα από γνωστά brand που διαθέτουμε είναι 100% αυθεντικά και αγορασμένα είτε απευθείας από τον κατασκευαστή, είτε από επίσημο αντιπρόσωπο της εταιρείας στην Ελλάδα ή το εξωτερικό.

Καθώς οι επιλογές για τις courier μπορεί να αλλάζουν μπορείτε να δείτε τις εκάστοτε επιλογές μας στο καλάθι σας ή στο ταμείο κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.
Αυτή τη στιγμή οι συνεργαζόμενες εταιρείες είναι η ACS Courier, Courier Center και η Βox Now.
Η αποστολή γίνεται με courier της επιλογές  από τις συνεργαζόμενες.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε διαφορετική courier από τις συνεργαζόμενες και αφού συμφωνήσουμε με την επιλογή σας, τα έξοδα επιβαρύνουν εσάς.
Χρόνος αποστολής 1-2 ημέρες και παράδοσης σε φυσιολογικές συνθήκες 1-3 εργάσιμες ημέρες εκτός απομακρυσμένων περιοχών.
Παραγγελίες μεγάλου όγκου και βάρους αποστέλλονται με μεταφορική εταιρεία της επιλογής μας και όχι απαραίτητα με courier.
Προσοχή, οι χρόνοι παράδοσης από τις courier μπορεί να διαφέρουν σε περιόδους με αυξημένο όγκο παραδόσεων.

  1. Επιλέξτε BOX NOW για την αποστολή της παραγγελίας σας.
  2. Πληκτρολογήστε τον ταχυδρομικό σας κώδικα στο παράθυρο που άνοιξε και επιλέξτε το πλησιέστερο σε εσάς Box από τις επιλογές που θα εμφανιστούν στην λίστα .
  3. Όταν η αποστολή φτάσει στο Box, θα  λάβετε μήνυμα στο κινητό σας, με ένα κωδικό PIN, την διεύθυνση που βρίσκεται το Box και το διάστημα που μπορεί να παραμείνει εκεί.
  4. Όταν φτάσετε στο Box για να παραλάβετε, θα πρέπει να πληκτρολογήσετε τον κωδικό PIN που σας έστειλαν, ώστε να ανοίξει η αντίστοιχη θυρίδα και να παραλάβετε το δέμα σας.
  5. Το δέμα σας μπορεί να παραμείνει στη θυρίδα του Box Now για 48 ώρες. Αν σε αυτό το διάστημα πιστεύτε ότι δεν θα προλάβετε να το παραλάβετε θα πρέπει να επικοινωνήστε το συντομότερο με το boxnow ώστε να παρατείνει την παραμονή του 24 ώρες επιπλέον.
  6. Μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της παραγγελίας σας στο boxnow.gr
  7. Για οποιαδήποτε διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνήσετε απευθείας  με τη Box Now στο care@boxnow.gr
  8. Προσοχή: Σε περίπτωση που θέλετε να πληρώσετε με αντικαταβολή, η πληρωμή γίνεται πριν την παραλαβή του δέματος και αποκλειστικά με χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας. Θα λάβετε σε μήνυμα από το BoxNow ένα link που θα οδηγεί σε ασφαλές τραπεζικό περιβάλλον για να κάνετε την πληρωμή σας.
    Η χρέωση της Αντικαταβολής είναι 2,50€ ανεξαρτήτως ποσού.
    Μέγιστο βάρος 20 κιλά και μεγαλύτερη διάσταση δέματος 62x45x36 cm.

Απλά πάτησε στο link που υπάρχει παρακάτω και αυτομάτως θα βρεθείς στην σελίδα της Box Now που αφορά το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
Επιλέγεις το μέγεθος του δέματος που επιστρέφεις και συμπληρώνεις τα στοιχεία σου.
Στην επόμενη σελίδα επιλέγεις την θυρίδα που είναι κοντά σου και ολοκληρώνεις την αποστολή σου με τον κωδικό που έλαβες.
Μη ξεχάσεις να έχεις προστατευμένο το δέμα σου ώστε να μην κολληθούν οποιαδήποτε αυτοκόλλητα πάνω στο κουτί του προϊόντος καθώς δεν θα γίνει δεκτό.
Όποια μεταφορική και να έχεις χρησιμοποιήσει κατά την αγορά σου, μπορείς να επιστρέψεις την παραγγελία σου με την Βox Now.

Επιστροφή με BOX NOW

  • Αφού βρίσκεστε στη σελίδα μας, πάνω αριστερά θα δείτε 3 οριζόντιες γραμμές που ανοίγουν το κυρίως μενού.
  • Από εκεί μπορείτε να επιλέξετε σε ποια κατηγορία θέλετε να περιηγηθείτε πατώντας πάνω στην αντίστοιχη κατηγορία.
  • Πιέστε στο βελάκι για να ανοίξουν οι υποκατηγορίες.
  • Αφού επιλέξετε κάποια κατηγορία θα σας ανοίξει η πρώτη από τις σελίδες στη κατηγορία που επιλέξατε.
  • Στο κάτω μέρος και αριστερά της οθόνης βρίσκονται τα φίλτρα από όπου μπορείτε να επιλέξετε μέγεθος, brand, χρώμα κλπ ώστε μα βρείτε πιο εύκολα αυτό που ψάχνετε.
  • Κάνοντας κλικ σε κάποιο προϊόν θα μεταβείτε στη σελίδα του προϊόντος οπού θα δείτε τα χαρακτηριστικά,  διαθεσιμότητα, τιμή κλπ
  • Αν θέλετε να το προσθέσετε στο καλάθι, επιλέξτε πρώτα το χρώμα και έπειτα το μέγεθος που επιθυμείτε.
  • Προσθέστε το προϊόν στο καλάθι σας.
  • Όταν τελειώσετε τις αγορές σας, κάντε κλικ στο καλάθι που βρίσκεται πάνω αριστερά . Εδώ μπορείτε να ξανά δείτε τα προϊόντα που έχετε επιλέξει και να τα επεξεργαστείτε αφαιρώντας ή προσθέτοντας.
  • Καταχωρήστε σωστά τα στοιχεία της αποστολής και επιλέξτε τρόπο πληρωμής.
  • Ελέγξτε ότι οι πληροφορίες που μας παρέχετε είναι σωστές και κάντε κλικ στο «Ολοκλήρωση Αγοράς».

Σε περίπτωση που έχετε επιλέξει να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα, μετά την ολοκλήρωση αγοράς θα γίνει ανακατεύθυνση στη σελίδα της συνεργαζόμενης τράπεζας, όπου με μεγαλύτερη ασφάλεια θα κάνετε τη πληρωμή ώστε να καταχωρηθεί η παραγγελία σας.

Αν ολοκληρώσετε σωστά την παραγγελία σας θα λάβετε άμεσα email με τη σύνοψη της παραγγελίας και τον αριθμό της.
Στην περίπτωση που δεν λάβετε το επιβεβαιωτικό email πιθανόν να συμβαίνει κάτι από τα παρακάτω:

  1.  Να μην κάνατε κλικ στην ολοκλήρωση της παραγγελία σας
  2.  Να μην ολοκληρώσατε την πληρωμή με τη Πιστωτική/Χρεωστική κάρτα
  3.  Να έχετε καταχωρήσει λανθασμένο email
  4.  Να έχει μεταφερθεί στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία (spam)

Στη περίπτωση που κάποιο προϊόν το οποίο επιλέξατε δεν είναι διαθέσιμο θα ενημερωθείτε το συντομότερο δυνατό και σε περίπτωση που έχει πληρωθεί θα επιστραφούν άμεσα τα χρήματα σας με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο πληρώσατε.

Αφού ολοκληρώσετε την παραγγελία σας σε λίγα λεπτά θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης με τα στοιχεία της παραγγελίας σας.
Από αυτή τη στιγμή αναλαμβάνουμε να εκτελέσουμε το συντομότερο δυνατό την παραγγελία σας και μόλις είναι έτοιμη να αποσταλεί θα ενημερωθείτε πάλι μέσω email.
Σε περίπτωση που το προϊόν που επιλέξετε δεν είναι διαθέσιμο θα ενημερωθείτε το συντομότερο και σε περίπτωση που έχει πληρωθεί θα επιστραφούν άμεσα τα χρήματα σας με τον ίδιο τρόπο πληρωμής.

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας είτε με email στο info@topshoes.gr είτε τηλεφωνικά στο 2118000494 & 2221023714.
Θα παρακαλούσαμε να γίνει το συντομότερο δυνατό, και πριν φύγει η παραγγελία σας, καθώς μετά η διαδικασία είναι πιο δύσκολη και δαπανηρή για εμάς.
Ευχαριστούμε για την κατανόηση και το εκτιμάμε ιδιαιτέρα.

Σε περίπτωση που η παράδοση έχει καθυστερήσει παραπάνω από το αναμενόμενο, θα πρέπει να επικοινωνήσετε το συντομότερο δυνατόν μαζί μας στο 2118000494 ή με email στο info@topshoes.gr.
Εμείς θα προσπαθήσουμε να επιλύσουμε τυχόν πρόβλημα που υπάρχει και θα επικοινωνήσουμε το συντομότερο μαζί σας για ενημέρωση.
Σε περιόδους που υπάρχει μεγάλος όγκος αποστολών στις courier, όπως είναι η εβδομάδα της Black Friday και Cyber Monday, τα Χριστούγεννα, το Πάσχα, ενδέχεται να υπάρχουν καθυστερήσεις κατά την αποστολή και την παράδοση.
Ζητάμε την κατανόηση σας, καθώς όλα τα άτομα που εργάζονται στο eshop αλλά και τις courier, αυτές τις ημέρες κάνουν το καλύτερο δυνατό για να σας εξυπηρετήσουν.
Επίσης σε δύσκολες καιρικές συνθήκες, σε απεργίες ή έκτακτες καταστάσεις όπως κάποιο lock down, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα καθυστερήσεων για προφανείς λόγους.

Αν έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας και καταλάβατε ότι έχετε κάνει κάποιο λάθος, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε με e-mail στο info@topshoes.gr είτε τηλεφωνικά στο 2118000494 ώστε να το διορθώσουμε πριν αποσταλεί.

Μπορείτε να κάνετε όσες παραγγελίες θέλετε.
Αν θέλετε όμως κάποιες παραγγελίες να σταλούν μαζί θα ήταν καλό να μας ενημερώσετε το συντομότερο δυνατό για να μη χρεωθείτε ξεχωριστά πχ αντικαταβολή ή μεταφορικά.
Επίσης μπορείτε να μας καλέσετε στο 2118000494 για να συμπληρώσουμε ή και να διορθώσουμε μαζί την παραγγελία σας.

Σε περίπτωση απουσίας σας την ώρα παράδοσης, η courier συνήθως θα προσπαθήσει να σας παραδώσει ακόμη μια φορά την επόμενη ή μεθεπόμενη ημέρα και ανάλογα την περιοχή που βρίσκεστε.
Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί μας για να ζητήσουμε επαναδρομολόγηση της αποστολής σας.
Αν παρόλα αυτά τελικά δεν παραλάβατε, η παραγγελία σας θα παραμείνει για λίγες ημέρες στο κατάστημα της courier και έπειτα θα επιστρέφει σε εμάς.
Σε περίπτωση απαράδοτης αποστολής, η επόμενη παραγγελία σας θα πρέπει πρώτα να έχει εξοφληθεί για να γίνει η αποστολή της.

Σε περίπτωση που παραλάβατε διαφορετικό προϊόν από το προϊόν της παραγγελίας σας θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας στο 2118000494 ή στο info@topshoes.gr για να το διευθετήσουμε το συντομότερο.

Αν παραλάβετε κάποιο προϊόν που έχει κάποιο ελάττωμα θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε το συντομότερο για να το διευθετήσουμε άμεσα.
Η εταιρεία μας σε αυτή τη περίπτωση ή θα σας αντικαταστήσει το προϊόν ή θα σας επιστρέψει τα χρήματα.
Αν το ελάττωμα επιδέχεται κάποιου είδους επισκευή η οποία δεν θα επηρεάσει την αντοχή και την οπτική του προϊόντος θα μπορεί να γίνει από εμάς χωρίς καμία επιβάρυνσή σας.
Η υποχρέωση της εταιρείας μας παύει σε περίπτωση που το ελάττωμα έχει προκληθεί από εσάς ή το προϊόν το οποίο επιστρέφεται φέρει φθορές, βρομιές, τσακίσεις και γενικά δημιουργεί την εντύπωση ότι έχει φορεθεί ή χρησιμοποιηθεί περισσότερο από όσο είναι απαραίτητο για να διαπιστώσετε την καταλληλόλητα του.
Η επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος θα πρέπει να γίνει το συντομότερο δυνατό και το πολύ εντός 10 ημερών.
Η αποστολή του γίνεται με δική μας χρέωση αλλά πάντα με τη συνεργαζόμενη μαζί μας courier.