Θα χαρούμε πολύ να επικοινωνήσετε μαζί μας για οποιαδήποτε βοήθεια χρειαστείτε.
Τηλέφωνα εξυπηρέτησης πελατών 2118000494 και 2221023714.
Το τμήμα λειτουργεί:  Δευτέρα έως Παρασκευή από 9:00 – 16:30 και Σάββατο 9:00-14:00
Σε περίπτωση αγοράς θα ήταν καλό να γνωρίζετε τον κωδικό του προϊόντος ή ακόμα καλύτερα να έχετε ανοιχτή τη σελίδα στο προϊόν που επιθυμείτε ώστε να είναι πιο εύκολη η διαδικασία.
Αυτά που θα σας ζητηθούν είναι το ονοματεπώνυμο, τα στοιχεία της διεύθυνσης σας και ένα τηλέφωνο, κατά προτίμηση κινητό.
Επίσης μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας όλες τις ώρες στο email: info@topshoes.gr  και θα σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατόν.

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας είτε με email στο info@topshoes.gr είτε τηλεφωνικά στο 2118000494 & 2221023714.
Θα παρακαλούσαμε να γίνει το συντομότερο δυνατό, και πριν φύγει η παραγγελία σας, καθώς μετά η διαδικασία είναι πιο δύσκολη και δαπανηρή για εμάς.
Ευχαριστούμε για την κατανόηση και το εκτιμάμε ιδιαιτέρα.

Μπορείτε να ζητήσετε αλλαγή του προϊόντος ή των προϊόντων που παραλάβατε αφού επικοινωνήσετε μαζί μας, μέσω email στο info@topshoes.gr ή τηλεφωνικά στο 2118000494.
Η επιστροφή του προϊόντος ή της παραγγελίας πρέπει να γίνει εντός 15 ημερών από τη παραλαβή σας.
Η πρώτη σας αλλαγή είναι δωρεάν για προϊόντα αξίας άνω των 35,00€.
Χρέωση 2€ για αλλαγή σε προϊόντα αξίας έως 35,00
Αλλαγή σε προϊόντα με έκπτωση από 50% και άνω η χρέωση είναι 3,00€.
Οι επιστροφές των προϊόντων γίνονται μόνο με τις συνεργαζόμενες ταχυμεταφορικές (courier).
Δε γίνονται αλλαγές με τη διαδικασία χέρι-χέρι  καθώς είναι απαραίτητος ο ποιοτικός έλεγχος της επιστροφής σας.
Σε περίπτωση αλλαγής για δεύτερη φορά το κόστος μεταφορικών είναι 4,00€ 
Περισσότερα σχετικά με τις αλλαγές: https://www.topshoes.gr/return-policy/

Και βέβαια γίνεται. Θα πρέπει να επικοινωνήσετε, το συντομότερο, μαζί μας μέσω e-mail στο info@topshoes.gr ή τηλεφωνικά στο 2118000494 για να μας το γνωστοποιήσετε και να σας βοηθήσουμε σε ό,τι χρειαστεί.
Προσοχή: Στην υπαναχώρηση τα μεταφορικά της επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη και η αποστολή θα πρέπει να γίνει μόνο στην διεύθυνση που ορίζουμε σαν έδρα και όχι να γίνει παραλαβή από διαφορετικό σημείο.
Με αυτό τον τρόπο επιστρέφεται η καθαρή αξία του προϊόντος/ων που θα μας επιστρέψετε, εκτός των μεταφορικών ή της αντικαταβολής καθώς είναι υπηρεσίες οι οποίες αφορούν τρίτους.
-Εναλλακτικά η επιστροφή των προϊόντων μπορεί να γίνει με δική μας χρέωση αφού πρώτα σας ενημερώσουμε για τη διαδικασία.
Σε αυτή τη περίπτωση υπάρχει χρέωση 3,00€ για τα μεταφορικά τα οποία αφαιρούνται από την αξία του προϊόντος και όχι από το συνολικό ποσό που έχετε πληρώσει το οποίο ίσως περιλαμβάνει άλλες χρεώσεις, όπως αντικαταβολή.
Για παραγγελίες για τις οποίες έχει γίνει έκδοση τιμολογίου δεν δίνεται η δυνατότητα επιστροφής λόγω υπαναχώρησης.
Για προϊόντα που έχουν αγοραστεί από το φυσικό μας κατάστημα δεν υπάρχει δυνατότητα επιστροφής χρημάτων.
Περισσότερα μπορείτε να δείτε: https://www.topshoes.gr/return-policy/ δικαίωμα υπαναχώρησης.

Δωρεάν όλες οι αποστολές εντός Ελλάδος με αξία παραγγελίας άνω των 35,00€.
Δωρεάν κάθε αλλαγή που αφορά προϊόν άνω των 35,00€.

3,00€ έως 4,00€ τα μεταφορικά για παραγγελίες κάτω των 35,00€ ανάλογα την Courier που θα επιλέξετε.
2,50€ για πληρωμή με αντικαταβολή.
2,00€ σε περίπτωση αλλαγής προϊόντος με αξία έως 35,00€
4,00€ σε περίπτωση δεύτερης αλλαγής.
3,00€ σε περίπτωση υπαναχώρησης με δική μας χρέωση επιστροφής.

*Εξαιρούνται προϊόντα με έκπτωση ίση ή μεγαλύτερη του 50% όπου στην αλλαγή τους υπάρχει χρέωση 3,00€

Αναλυτικά εδώ: ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

Όλα τα επώνυμα προϊόντα από γνωστά brand που διαθέτουμε είναι 100% αυθεντικά και αγορασμένα είτε απευθείας από τον κατασκευαστή, είτε από επίσημο αντιπρόσωπο της εταιρείας στην Ελλάδα ή το εξωτερικό.

  • Αντικαταβολή. Η πληρωμή με αντικαταβολή έχει επιπλέον χρέωση 2,50€
  • Χρεωστική κάρτα. Η πληρωμή με χρεωστική κάρτα δεν έχει καμία χρέωση
  • Πιστωτική κάρτα. Η πληρωμή με πιστωτική κάρτα δεν έχει καμία χρέωση.
  • Τραπεζική κατάθεση. Δεν υπάρχουν χρεώσεις για κατάθεση μέσω ομώνυμης τράπεζας.
  • PayPal. Η πληρωμή με PayPal δεν έχει καμία χρέωση.
  • Αφού βρίσκεστε στη σελίδα μας, πάνω αριστερά θα δείτε 3 οριζόντιες γραμμές που ανοίγουν το κυρίως μενού.
  • Από εκεί μπορείτε να επιλέξετε σε ποια κατηγορία θέλετε να περιηγηθείτε πατώντας πάνω στην αντίστοιχη κατηγορία.
  • Πιέστε στο βελάκι για να ανοίξουν οι υποκατηγορίες.
  • Αφού επιλέξετε κάποια κατηγορία θα σας ανοίξει η πρώτη από τις σελίδες στη κατηγορία που επιλέξατε.
  • Στο κάτω μέρος και αριστερά της οθόνης βρίσκονται τα φίλτρα από όπου μπορείτε να επιλέξετε μέγεθος, brand, χρώμα κλπ ώστε μα βρείτε πιο εύκολα αυτό που ψάχνετε.
  • Κάνοντας κλικ σε κάποιο προϊόν θα μεταβείτε στη σελίδα του προϊόντος οπού θα δείτε τα χαρακτηριστικά,  διαθεσιμότητα, τιμή κλπ
  • Αν θέλετε να το προσθέσετε στο καλάθι, επιλέξτε πρώτα το χρώμα και έπειτα το μέγεθος που επιθυμείτε.
  • Προσθέστε το προϊόν στο καλάθι σας.
  • Όταν τελειώσετε τις αγορές σας, κάντε κλικ στο καλάθι που βρίσκεται πάνω αριστερά . Εδώ μπορείτε να ξανά δείτε τα προϊόντα που έχετε επιλέξει και να τα επεξεργαστείτε αφαιρώντας ή προσθέτοντας.
  • Καταχωρήστε σωστά τα στοιχεία της αποστολής και επιλέξτε τρόπο πληρωμής.
  • Ελέγξτε ότι οι πληροφορίες που μας παρέχετε είναι σωστές και κάντε κλικ στο «Ολοκλήρωση Αγοράς».

Σε περίπτωση που έχετε επιλέξει να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα, μετά την ολοκλήρωση αγοράς θα γίνει ανακατεύθυνση στη σελίδα της συνεργαζόμενης τράπεζας, όπου με μεγαλύτερη ασφάλεια θα κάνετε τη πληρωμή ώστε να καταχωρηθεί η παραγγελία σας.

Αφού ολοκληρώσετε την παραγγελία σας σε λίγα λεπτά θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης με τα στοιχεία της παραγγελίας σας.
Από αυτή τη στιγμή αναλαμβάνουμε να εκτελέσουμε το συντομότερο δυνατό την παραγγελία σας και μόλις είναι έτοιμη να αποσταλεί θα ενημερωθείτε πάλι μέσω email.
Σε περίπτωση που το προϊόν που επιλέξετε δεν είναι διαθέσιμο θα ενημερωθείτε το συντομότερο και σε περίπτωση που έχει πληρωθεί θα επιστραφούν άμεσα τα χρήματα σας με τον ίδιο τρόπο πληρωμής.

Αν ολοκληρώσετε σωστά την παραγγελία σας θα λάβετε άμεσα email με τη σύνοψη της παραγγελίας και τον αριθμό της.
Στην περίπτωση που δεν λάβετε το επιβεβαιωτικό email πιθανόν να συμβαίνει κάτι από τα παρακάτω:

  1.  Να μην κάνατε κλικ στην ολοκλήρωση της παραγγελία σας
  2.  Να μην ολοκληρώσατε την πληρωμή με τη Πιστωτική/Χρεωστική κάρτα
  3.  Να έχετε καταχωρήσει λανθασμένο email
  4.  Να έχει μεταφερθεί στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία (spam)

Στη περίπτωση που κάποιο προϊόν το οποίο επιλέξατε δεν είναι διαθέσιμο θα ενημερωθείτε το συντομότερο δυνατό και σε περίπτωση που έχει πληρωθεί θα επιστραφούν άμεσα τα χρήματα σας με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο πληρώσατε.

Αν έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας και καταλάβατε ότι έχετε κάνει κάποιο λάθος, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε με e-mail στο info@topshoes.gr είτε τηλεφωνικά στο 2118000494 ώστε να το διορθώσουμε πριν αποσταλεί.

Μπορείτε να κάνετε όσες παραγγελίες θέλετε.
Αν θέλετε όμως κάποιες παραγγελίες να σταλούν μαζί θα ήταν καλό να μας ενημερώσετε το συντομότερο δυνατό για να μη χρεωθείτε ξεχωριστά πχ αντικαταβολή ή μεταφορικά.
Επίσης μπορείτε να μας καλέσετε στο 2118000494 για να συμπληρώσουμε ή και να διορθώσουμε μαζί την παραγγελία σας.

Η παραγγελία σας αποστέλλεται με τη συνεργαζόμενη με εμάς courier, στην διεύθυνση και τα στοιχεία που μας δίνετε κατά την διαδικασία αγοράς σας.
Η αποστολή από εμάς γίνεται εντός 1-2 εργάσιμων ημερών.
Ο συνήθης χρόνος παράδοσης από τη courier είναι 1-3 εργάσιμες εκτός απομακρυσμένων περιοχών που μπορεί να είναι 4-6 ημέρες.

Σε περίπτωση που η παράδοση έχει καθυστερήσει παραπάνω από το αναμενόμενο, θα πρέπει να επικοινωνήσετε το συντομότερο δυνατόν μαζί μας στο 2118000494 ή με email στο info@topshoes.gr.
Εμείς θα προσπαθήσουμε να επιλύσουμε τυχόν πρόβλημα που υπάρχει και θα επικοινωνήσουμε το συντομότερο μαζί σας για ενημέρωση.
Σε περιόδους που υπάρχει μεγάλος όγκος αποστολών στις courier, όπως είναι η εβδομάδα της Black Friday και Cyber Monday, τα Χριστούγεννα, το Πάσχα, ενδέχεται να υπάρχουν καθυστερήσεις κατά την αποστολή και την παράδοση.
Ζητάμε την κατανόηση σας, καθώς όλα τα άτομα που εργάζονται στο eshop αλλά και τις courier, αυτές τις ημέρες κάνουν το καλύτερο δυνατό για να σας εξυπηρετήσουν.
Επίσης σε δύσκολες καιρικές συνθήκες, σε απεργίες ή έκτακτες καταστάσεις όπως κάποιο lock down, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα καθυστερήσεων για προφανείς λόγους.

Σε περίπτωση απουσίας σας την ώρα παράδοσης, η courier συνήθως θα προσπαθήσει να σας παραδώσει ακόμη μια φορά την επόμενη ή μεθεπόμενη ημέρα και ανάλογα την περιοχή που βρίσκεστε.
Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί μας για να ζητήσουμε επαναδρομολόγηση της αποστολής σας.
Αν παρόλα αυτά τελικά δεν παραλάβατε, η παραγγελία σας θα παραμείνει για λίγες ημέρες στο κατάστημα της courier και έπειτα θα επιστρέφει σε εμάς.
Σε περίπτωση απαράδοτης αποστολής, η επόμενη παραγγελία σας θα πρέπει πρώτα να έχει εξοφληθεί για να γίνει η αποστολή της.

Αν παραλάβετε κάποιο προϊόν που έχει κάποιο ελάττωμα θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε το συντομότερο για να το διευθετήσουμε άμεσα.
Η εταιρεία μας σε αυτή τη περίπτωση ή θα σας αντικαταστήσει το προϊόν ή θα σας επιστρέψει τα χρήματα.
Αν το ελάττωμα επιδέχεται κάποιου είδους επισκευή η οποία δεν θα επηρεάσει την αντοχή και την οπτική του προϊόντος θα μπορεί να γίνει από εμάς χωρίς καμία επιβάρυνσή σας.
Η υποχρέωση της εταιρείας μας παύει σε περίπτωση που το ελάττωμα έχει προκληθεί από εσάς ή το προϊόν το οποίο επιστρέφεται φέρει φθορές, βρομιές, τσακίσεις και γενικά δημιουργεί την εντύπωση ότι έχει φορεθεί ή χρησιμοποιηθεί περισσότερο από όσο είναι απαραίτητο για να διαπιστώσετε την καταλληλόλητα του.
Η επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος θα πρέπει να γίνει το συντομότερο δυνατό και το πολύ εντός 10 ημερών.
Η αποστολή του γίνεται με δική μας χρέωση αλλά πάντα με τη συνεργαζόμενη μαζί μας courier.

Σε περίπτωση που παραλάβατε διαφορετικό προϊόν από το προϊόν της παραγγελίας σας θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας στο 2118000494 ή στο info@topshoes.gr για να το διευθετήσουμε το συντομότερο.